ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΧΡΥΣΗΣ (ΣΙΣΣΥΣ) ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Διεθνείς διακρίσεις της καθηγήτριας Χρυσής (Σίσσυς) Χατζηχρήστου και της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας

Η κ. Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας και του ΠΜΣ «Σχολική Ψυχολογία» του Τμήματος Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ έχει λάβει μέρος στις ακόλουθες τιμητικές διεθνείς δράσεις:

  • Σε τιμητική συνέντευξη και συζήτηση ως Πρόεδρος της Διεθνούς Σχολικής Ψυχολογικής  Εταιρείας (International School Psychology Association) με δύο συναδέλφους Προέδρους  Αμερικανικών Ψυχολoγικών Εταιρειών, τον Prof. Frank Worrell, President of the Αmerican Psychological Association και την Dr. Laurie Klose, President of the National Association of School Psychologists, USA σχετικά με την συμβολή των μεταπτυχιακών τους σπουδών στο University of California, Berkeley στην μετέπειτα ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους πορεία και τη συμβολή τους στην εξέλιξη της Σχολικής Ψυχολογίας ως επιστήμης και επαγγέλματος σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.
    Η συνέντευξη/συζήτηση έγινε στο πλαίσιο της τιμητικής συγκυρίας αυτή την ακαδημαϊκή χρονιά τρείς απόφοιτοι του UC Berkeley Graduate School Psychology Program να είναι Πρόεδροι σημαντικών αμερικανικών και διεθνών επιστημονικών εταιρειών.
    Main story: https://gse.berkeley.edu/news/three-school-psychology-alumni-berkeleys-unique-program
    Hatzichristou profile: https://gse.berkeley.edu/alumna-sissy-hatzichristou-serves-president-international-school-psychology-association
  • Στο πλαίσιο της προσκεκλημένης ομιλίας  με τίτλο «Supporting school and educational communities during unsettling times: A multilevel approach of linking theory, research, training and practice» στο 43rd International School Psychology Association Conference, July 7-10, Leuven, Belgium, έδωσε   έμφαση  στη  διαχρονική  συμβολή  του  Εργαστηρίου  Σχολικής  Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ  στην  ψυχοκοινωνική  υποστήριξη  των  σχολικών  κοινοτήτων  κατά  τη  διάρκεια  κρίσεων  και δύσκολων καταστάσεων-συμπεριλαμβανομένης και της πανδημίας COVID-19 – με βάση την διασύνδεση θεωρίας, έρευνας, εκπαίδευσης και πρακτικής στη σχολική ψυχολογία.
  • Στην  εναρκτήρια ομιλία της ως Προέδρου της  International School Psychology Association στο 43rd International School Psychology Association Conference, July 7-10, Leuven, Belgium αναφέρθηκε  

-στην ανάπτυξη διεθνούς πρωτοβουλίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 με τίτλο International Synergy and Dialogos που περιλαμβάνει webinars επιμόρφωσης, δράσεις διασύνδεσης και εκπαίδευσης με τη συμμετοχή μεταπτυχιακών φοιτητών και φοιτητριών διαφόρων χωρών και project για την ενίσχυση των σχολικών κοινοτήτων διεθνώς.
-στην ανάπτυξη και υλοποίηση του International School Project: «Feeling CARED in School: A Journey around our World» που διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ σε συνεργασία με ISPA Trainers of School Psychology Task Force and ISPA Student Organizing Committee.

Απώτερος σκοπός της παρούσας διεθνούς πρωτοβουλίας αποτελεί
– η ανάδειξη του ρόλου του σχολείου/τάξης ως πλαίσιο που στηρίζει τα παιδιά, ενισχύοντας την ψυχική ανθεκτικότητα ακόμα και σε δύσκολες/ιδιαίτερες περιόδους και
– η ανταλλαγή εμπειριών για τον τρόπο που νιώθουν οι μαθητές/τριες διαφόρων χωρών ότι το σχολείο μπορεί να προσφέρει φροντίδα και υποστήριξη στα μέλη του.

Διαδικτυακή έκθεση με τα έργα των τάξεων/σχολείων διαφόρων περιοχών της Ελλάδας (2021-2022):
https://international-school-project.eu/s/posters/page/welcome
Διαδικτυακή διεθνής έκθεση και video με τα έργα των τάξεων/σχολείων διαφόρων χωρών (2021-2022):
https://international-school-project.space/s/posters/page/welcome
https://youtu.be/WeuT0ZPpHc0

  • Στο πλαίσιο του 43rd International School Psychology Association Conference, July 7-10, Leuven, Belgium αναδείχθηκε και τιμήθηκε η σημαντική συμβολή της κ. Δανάης Αθανασίου, υποψ.Δρ. Σχολικής Ψυχολογίας και μέλος της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, ως chair of the ISPA Student Membership and Networking Committee, στη διασύνδεση μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών σχολικής ψυχολογίας διαφόρων χωρών και στην ανάπτυξη εκπαιδευτικών και συνεργατικών διεθνών δράσεων.
  • Στο πλαίσιο του 43rd International School Psychology Association Conference, July 7-10, Leuven, Belgium σημαντική ήταν και η παρουσία και συμμετοχή σε συμπόσια μελών της επιστημονικής ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας-μελών ΔΕΠ και διδασκόντων-συνεργατών-επικ.καθ. Κατερίνα Λαμπροπούλου, επικ.καθ. Πήλιος Σταύρου, Δρ. Παναγιώτης Λιανός, Δρ. Νίκη Γεωργακάκου-υποψ. Διδακτόρων-Δανάη Αθανασίου, Διαμάντω Φραγκιαδάκη-και μεταπτυχιακών φοιτητών και φοιτητριών/αποφοίτων του ΠΜΣ Σχολικής Ψυχολογίας-Έρη Γρυπάρη, Βασιλική Πέππα, Δώρα Τσόγκα, Γεωργία Χουχούμη, Γιώργος Καλαρύτης,  με έμφαση στην έρευνα και παρεμβάσεις για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των σχολικών κοινοτήτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

hub.uoa.gr/international-discriminations-of-professor-hatzichristou-and-the-scientific-team-of-the-school-psychology-laboratory/