ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΟ « VOUS AVEZ QUEL ÂGE? » ΤΗΣ FRANÇOISE DORIN ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΦΛΣ

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΟ « Vous avez quel âge? » της Françoise Dorin  στο Μουσείο Αρχαιολογίας & Ιστορίας της Τέχνης της ΦΛΣ

Την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου και ώρα 16:00, στο Μουσείο Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης της ΦΛΣ ανέβηκε το έργο « Vous avez quel âge? » της Françoise Dorin –μια παράσταση που ήταν sold out στο θέατρο "Traverse" της Νίκαιας τον Ιούλιο του 2021 και σημείωσε μεγάλη επιτυχία στο Festival Off της Avignon το 2021.

Ο ηθοποιός και καθηγητής δραματικής τέχνης Jean-Louis Châles, καθήλωσε το κοινό με έναν ευρηματικό μονόλογο για την τέχνη του «ευ γηράσκειν».

Στην εκδήλωση παρέστη και προλόγισε ο Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής Καθηγητής Αχιλλέας Χαλδαιάκης, η Πρόεδρος του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μαρία-Χριστίνα Αναστασιάδη, καθώς και οι συνδιοργανωτές  της εκδήλωσης Ιωάννα Παπασπυρίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Τηλέμαχος Μουδατσάκις, Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Kρήτης και σκηνοθέτης.

Επίσης, παρέστησαν τα μέλη του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ελένη Τατσοπούλου, Επίκουρος Καθηγητής Σωτήρης Παρασχάς, ΕΕΠ Άννα Καλύβα, ΕΤΕΠ Θεόδωρος Θωμάς και η αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο Τμήμα Νάντια Πλιάκα.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο γνωστός συγγραφέας και μεταφραστής Ανδρέας Στάικος, ενώ τον σύλλογο Καθηγητών γαλλικής ΠΑΣΙΚΑΓΑ εκπροσώπησε ο Λουκάς Σαμαλτάνος, υποψήφιος διδάκτορας του Τμήματος.

Μετά το τέλος της παράστασης, φοιτητές, μέλη του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας και άλλοι θεατές είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα στον Jean-Louis Châles για την παράσταση και το σύγχρονο γαλλικό θέατρο και να προσεγγίσουν το ευαίσθητο ζήτημα του γήρατος μέσα από μία εξαιρετικά γόνιμη και ενδιαφέρουσα συζήτηση.

  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title
  • Title